REBRINGA

REBRINGA

Üdvözöllek a garázs előtt!

2014. szeptember 19. - szabodzsi

This is the beginning of a ...

IMG-1410961117580-V.jpg

Hát majd meglátjuk, minek a kezdete is lesz, mindenesetre tegnap délután ott állt a paripa a garázs előtt, így szépen becsomagolva hozta a postás ember. Nagyon kedves volt egyébként, felhívott a ház előtt, hogy otthon vagyok-e. Mondtam neki, hogy nem, de 10 perc múlva akár ott is tudok lenni. Jó, akkor addig kivisz egy csomagot és visszajön. Meg is lepődtem, hogy ez lehet ilyen gördülékeny.

Na és akkor hogy mi is ez: ez egy bringa, amit a vaterán vettem a barátnőmnek a Peugeot országútija mellé piacrajárósnak. Csepel Velence női 28"-as kerékpár, kicsomagolva így néz ki:

csepel_velence.jpg

Az a terv, hogy ebből egy csinos bringát faragjunk, és ennek a folyamatát itt szépen dokumentáljam. Hátha így nem felejtem el, milyen jó volt csinálni, nameg persze ha valaki olvassa, elmenjen tőle a kedve, hogy belevágjon egy ilyen felújításba.

Felmerülhet a kérdés, hogy miért pont egy ilyen tanyabike, miért nem valami jó kis holland bringa. Szerencsére az én barátnőm nem hagyta magát rábeszélni másra, pedig megpróbáltam. Aztán ahogy merültünk bele a régi Csepelek hirdetéseibe, egyre inkább megtetszett nekem is az ötlet, meg maga a bringa is. A régi Csepel típusokról találtunk egy jó kis oldalt, ajánlom mindenki figyelmébe.

A Csepel bringák vázszám kombinációiból megtudható a gyártás éve is:

1275042168_32.jpg

Itt derült ki az is, hogy ez a konkrét bringa 1987-ben született. És remélem, hogy a felújítás után még sokáig élni fog!

A bejegyzés trackback címe:

https://rebringa.blog.hu/api/trackback/id/tr776712575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása